کلیپ آقای پناهیان درباره ولایت فقیه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کلیپ آقای پناهیان درباره ولایت فقیه
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1392

دانلود کلیپ آقای پناهیان درباره ولایت فقیه

 

من از کجا بفهمم این آقای ولی فقیه واقعا مورد تایید امام

زمانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم مگه باید حتما بفهمی این را؟ ببین تکلیفت چیه!

 

گفت بالاخره من می خوام بفهمم

.

images (90).jpg

.

 

.

.

.

.

.

.

.

ایشون اگه یه نامه از خود حضرت داشته باشند!  حله؟

 

دانلود کلیپ

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پرنيان2 در تاریخ : 1392/6/27/3 - - گفته است :
ميخوام امشب دانلودش كنم سخن آقاي پناهيان رو

/weblog/file/img/m.jpg
پرنيان2 در تاریخ : 1392/6/12/2 - - گفته است :
من حوصله ندارم كليپ گوش بگيرم ولي ميخوام بدونم نظرتون درباره ايت الله خامنه اي چيه؟؟؟؟
پاسخ: سلام کلیپ 15 دقیقه است من نمی تونم به روانی و زیبایی آقای پناهیان براتون توضیح بدم ولی اگر می خواهید نظر من را بدونید میتوانید مطالب وبلاگم را درباره رهبری بخونید چون کاملا قبول دارمشون.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 721
:: باردید دیروز : 528
:: بازدید هفته : 1894
:: بازدید ماه : 3277
:: بازدید سال : 8446
:: بازدید کلی : 314025

RSS

Powered By
loxblog.Com