عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خدای تو و یوسف یکیست
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392

1375429499694403_thumb.jpg

 

یوسف مى دانست تمام درها بسته هستند

اما به خاطر خدا و به امید او حتی به سوی درهای بسته دوید

و تمام درهای بسته برایش باز شد …


“اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدند ،

به طرف درهای بسته بدو چون خدای تو و یوسف یکیست”

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پرنيان2 در تاریخ : 1392/6/22/5 - - گفته است :
خداي من ويوسف يكيست...

/weblog/file/img/m.jpg
نازنین شاعر در تاریخ : 1392/6/20/3 - - گفته است :
دیشب از دیدن وبلاگ هایی که حتی اسمشون مایه ی گمراهی دیگرانه خیلی ناراحت شدم و گریه کردم اما امروز واقعا خوشحالم که میبینم هنوزم هستن کسایی که به ارزش ها احترام میذارن....خیلی خوشحالم خیلی

خوشحال میشم اگه بتونم تو نوشتن مطالب کمکتون کنم فکر کنم دلنوشته برای خدا و امام مهربونمون رو دیگران خیلی تاثیر داره من میتونم بنویسم اگه خواستید بیاید تو وبمو بگید

nnnaaa.loxblog.com
پاسخ: سلام به وبلاگتون سر زدم ، مطالب جالب و تاثیر گذاری دارید انشا الله مورد قبول مولا بقیه الله قرار بگیرد ممنون از پیشنهاد همکاریتون پیشنهادتون را قبول میکنم . فقط نمیدونم حالا چی کار کنم(1-براتون یه اکانت درست کنم به نام خودتون یا 2- می خواهید دلنوشته هاتون را داخل وبلاگ خودتون بگذارید بعد من بیام کپی کنم یا 3- به عنوان نظر برای من بگذارید تا با نام خودتون داخل وبلاگم بذارم) موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 133
:: باردید دیروز : 528
:: بازدید هفته : 1306
:: بازدید ماه : 2689
:: بازدید سال : 7858
:: بازدید کلی : 313437

RSS

Powered By
loxblog.Com